Hoe ziet franchise eruit bij Qualit Recruitment?

1. Onafhankelijk
Franchise is gebaseerd op samenwerking tussen onafhankelijke ondernemers. De franchisegever verleent daarbij het recht aan de franchisenemer om tegen een vergoeding een bedrijf te exploiteren volgens het concept van de franchisegever.

De rechten en plichten van zowel franchisegever als van franchisenemer worden vastgelegd in een franchiseovereenkomst.

2. Soft-franchiseformule
Qualit Recruitment. werkt met een zogenaamde “soft” franchiseformule. Dit houdt in dat de franchise ondernemer een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit heeft.

Als franchise ondernemer bij Qualit krijg je geen exclusief gebied aangewezen. Wij willen geen grenzen stellen aan jouw ondernemerszin.

Je bent vrij om je eigen onderneming te leiden zoals jij dat wilt binnen de afspraken van de franchiseovereenkomst en dit handboek.

3. Prijsbeleid
Het prijsbeleid is bij Qualit Recruitment gebonden aan een harde afspraak. Voor het behoudt en de uitbouw van de goede naamsbekendheid en kwaliteit van het merk staat Qualit Recruitment de franchise ondernemer niet toe om, met uitzondering van bepaalde omstandigheden en in overleg, onder een bepaalde kostprijs, zie overeenkomst, te opereren.

Boven deze bepaalde kostprijs is de franchisenemer vrij om het prijsbeleid zelf te bepalen.

Wil je direct meer weten over onze franchiseformule?

Wat bieden we jou?

Front-office
Onze geavanceerde front-office is gericht op efficiënte en effectieve marketing, sales en service systemen. Wij zijn gericht op het leveren van alle benodigde middelen om jou direct met een professionele uitstraling aan het werk te laten gaan.

Het hart van onze front-office is onze website. Jij krijgt een eigen hoofdpagina gericht op jouw specialisme. Hierop kan je vacatures plaatsen, jezelf voorstellen en al onze diensten tentoonstellen. Jij bent het gezicht van de regio voor het merk Qualit. Eventuele gewenste afwijkingen op de website is alleen mogelijk in overleg.

Wat houdt dit precies in:
– Reclame materiaal in print en online
– Briefpapier, enveloppen, visitekaartjes, etc.
– Overeenkomsten en koppelingen met vacaturesites
– ‘belscripting’ voor eventuele werknemers
– Koppeling met sociale netwerken

Deze materialen en diensten zal je voor de eerste keer ontvangen bij de start van je eigen franchise onderneming via het Starterspakket!

Back-office
Jij moet je zonder zorgen volledig kunnen concentreren op het creëren van aanvragen en het bemiddelen van kandidaten. Wij zorgen hiervoor middels een sterk back-office systeem en uitstekende service.

Geen ingewikkelde administratie of complexe geldkwesties voor jou. Dat regelen wij.

Wat doen we precies voor je?
De financiële administratie
– Volledige financiering van alle tijdelijke medewerkers
– De gehele salarisadministratie van alle tijdelijke medewerkers
– Afdracht van belasting en sociale verzekeringen
– Debiteurenbeheer en creditmanagement
– Alle benodigde certificeringen
– Uitbetalen van lonen en reserveringen
– Distribueren van loonstroken
– Printen en distribueren van alle facturen, zowel uitzend, detachering als W&S
– Margeberekeningen en verzorgen van margefacturen.
– Financiële analyses

Franchise support diensten
– Ondersteuning bij matching van aanvragen
– Instellen van persoonlijke accounts binnen de noodzakelijke programma’s
– pre-opening support, kvk, belasting, bank, etc.
– Commerciële ondersteuning
– 4 Bijeenkomsten van de franchisenemers en de franchisegever per jaar
– Voorfinanciering marge van verzekerbare opdrachtgevers